Friday, February 4, 2011

salam pengenalan!

                              Rear view mirror Initial-D limited edition by Carmate

Salam pengenalan! Tujuan aku buat blog nie adalah untuk berkongsi dengan kenkawan dan korang sume betapa aku suka kumpul barang-barang rare nih termasuk lah jam, barang aksesori kereta dari jepun, model-model kereta, kapal terbang, barang-barang antik, permainan zaman 80an dan 90an masa kita zaman kanak-kanak dulu dan lain-lain lagi..sebenarnye..dah lama aku kumpul bende-bende nie dan bende-bende nie memberi nostalgia dan dapat mengimbau kenangan masa zaman kanak-kanak dulu..barang-barang yg korang tengok dalam blog nie bukan lah untuk dijual..sayang wooo...ada jugak le barang-barang yg aku nak jual..so selamat melayari blog aku yang tak seberapa indah nie..thanks!

No comments:

Post a Comment